måndag 13 juni 2011

Problem på torsdag!!

Jag vet inte hur det går med repet på torsdag!!!

Jag meckade lite med guran och nja....!

Jag tänkte ordna med hyperdysten men strängen brast!!

Hur i hela !!!! ska jag få ihop den igen?

Jag har i alla fall dratt disten via hyperdysten och routat den via filsen vid gaten där jag synkoperade A-strängen hårt med ringmodulatorn som fick till följd att ackorden kom baklänges och kaffet fick en otäck smak av fuzzbox. För att dölja detta har jag strängat om med 1,25 tums strängar med påföljden att halsen skevade av åt rockabillyhållet, men vad gör det när det är så nära BSC.
Dock är det onödigt att förstärka upp den då ljudet blir för skruvat och av för sträng karaktär.

Jag har eventuellt hittat en man i Bassings-Hicka som kan intonera ner guran till den vanliga tonarten som Dr. Wedel så tacknämligt stämt.
Den mannen har skinn både på näsan och på jobbet!!

2 kommentarer:

  1. Som ni alla förstår så har Tommy druckit rödsprit igen.

    SvaraRadera
  2. Detta är lite förvirrande. Vilket rep pratar man om? är det en aktertamp kanske och vad har Guran, Fantomens kompis med detta att göra? Att kaffet smakar fuzzbox har man ju varit med om så där är jag med. Men har Dr. Wedel värkligen stämt en man och på vilka grunder då?

    SvaraRadera