torsdag 9 juni 2011

Sanering i "rummet"



Har som rehabiliterande åtgärd som följd till min hastigt påkomna ohälsa, roat mig denna dag med att , hör å häpna; dammsuga i rummet. Fick efter kort stund påkalla hjälp då påsen ville ut ur maskinen till följd av övertryck. Efter byte av den dylika blevo rummet snart söget och sanerat. En enklare om-möblering med strävan om bättre utrymme blev omsider lyckad. Kanske det kan vara på tiden att be herrarna ta av sina skodon nästkommande kväm.


Batteriladdare T. Johansson.

4 kommentarer:

  1. Härliga nyheter! Äntligen har kapellmästaren satt ner foten och dessutom på eget initiativ tagit itu med snusket till allas vår fördel. Du kan flina bäst fan du vill, Lord Martin! Jag ser fram emot att kunna beträda rumsgolvet utan att behöva vada i flisor och skrumpna korvändar. Gôtt jobbat, Lomme!

    SvaraRadera
  2. Att sätta värde på och uppskatta de små sakerna här i livet gör oss till stora män. Tänk vad en dammsugare kan göra för den allmänna trevnaden.

    SvaraRadera
  3. Jag har minsann observerat 100-tals olika band/bloggar, men detta var ett riktigt lågvattenmärke. Vem är denna ynkliga Thomas egentligen!!!

    Det är inte utan att man blir lite förbannad eller nykär, har inte varit så här förvirrad/förbannad sedan Ingvar (dojan) Carlsson la hatten på hyllan...

    Fy Fan!!!

    Ryck upp dig Thomas och börja lira lite PUBLIC istället.

    Sluta göm er i eran skitaga lokal, utan kom ut ur garderoben och visa vad ni går för!

    Till eder andra!

    Står ni bakom trummorna eller....Kom fram för guds skull och gör erat jobb som musiker!!!

    Älskar er alla och kommer följa er tills jag tackar för mig!!!

    SvaraRadera