lördag 16 juli 2011

Gitarrhjälte?!


Jag lyssnar mycket på musik och kanske sticker ut näsan lite väl långt med detta inlägg, man jag tar risken ändå.

En dag när jag körde hem från mitt arbete kom en låt upp på radion. Man kände igen riffet och tänkte inte så mycket på det förrän solot kom!!!!!!!!!!!!

Herrej...ar vad det lät skit!!!

Till råga på allt är gitarristen mångmiljonär!!!

Jag säger bara det att, kan denna skithög spela så fruktansvärt illa och tjäna så mycket pengar då är jag gitarrhjälte, utan några som helst problem.

Låten jag talar om är Rolling Stones, Under my thumb.

Om du har skivan eller har Spotify, rekommenderar jag er att gå in och lyssna på solot som börjar precis 2 minuter in i låten. Det är otroligt så kass det är och till och med ostämt!!!!

Jag säger bara:

VAR RIKTIGT STOLTA ÖVER ERA FÖRMÅGOR!
NI KLÅR KEITH RICHARDS MED HÄSTLÄNGDER OM NI SÅ SPELAR LERGÖK!

Mycket nöje!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar