torsdag 21 juli 2011

Kan detta vara platsen ?



Kan detta vara platsen för vårt omtalade "planeringsmöte" ?

Platsen lokaliseras till området kring Skärsjöarna inte långt ifrån Fjärås-Bräcka i kungsbacka.

Bra bilväg, inte långt att gå med utrustningen, ca; 100 meter från vägen, inga hus i närheten, mitt i skogen vid en sjö. Plats för 5 - 6 små tält om vi så vill. Lätt lutning på något ställe för den som vill ligga i slänt. Vet ej om sjön håller fisk men det kan vi ju under kvällen lopp lätt ta reda på. Detta är ett bra alternativ för "bjennen". What say you boys???

8 kommentarer:

  1. Ser ju trevligt ut. Känner dock starkt för slänt.
    Av vad jag kunnat utläsa om Skärsjön så är den död som en höna i rävgrytet. Tydligen håller dykare till där för det klara vattnets skull. Detsamma gäller nog närliggande sjöar. Vi kan nog ändå få en behaglig vistelse där om det bara lutar lite, lite, lite...

    SvaraRadera
  2. För er jag har träffat och för er som ännu inte har haft den äran så kommer Lars the Naas att förädla denna tebjudning i det fria med min närvaro. Någon måste ju se till att lag och ordning följs.

    SvaraRadera
  3. Vi hälsar denne nitiske bevakare av allmänhetens intressen välkommen till "slentbjenn" Hans namn är Lars men bör tilltalas "Naas", varför, kan vi ta vid sjön. Välkommen.

    SvaraRadera
  4. Förövrigt Frasse, ja, sjön e säkert sur men vacker, vi kan ju vänta och se vad släntmästare Bengt har att förtälja om sitt besök vid den andra sjön. (läget e' annars kanon).

    SvaraRadera
  5. Härligt, det känns tryggt att ha polis på plats.
    Läget är säkert utmärkt, jag litar på ditt omdöme Lomme.

    SvaraRadera
  6. Förresten, det vore bra om vi kunde få en utslagsröst i pågående enkät. Dött lopp mellan tre alternativ känns fånigt. Sista dagen att rösta!

    SvaraRadera
  7. Ser föträffligt ut. Jag har inte kommit iväg på rek, men Skärsjön verkar ju ypperlig.
    "Honom skall vi ha".

    SvaraRadera