onsdag 20 juli 2011

Till nästa rep...!


Till nästa gång vi repar kunde det vara trevligt om vi alla kunde försöka oss på denna låt som så vackert är transponerad till morsekod.

Om Martin tar solodelen tar jag kompet.

Som ni alla ser på trumkompet är det lite mer invecklat denna gång då kavalleripukor krävs i partituret.

Jag ska själv se till att hästen står stilla!

B.G. du kan väl se om riffet är bra annars kan vi skriva om det till sanskrit eller indisk raga!?

Huruvida basklarinettsolot ska vara med eller inte, får vi diskutera.

Jag tror melodin heter "Bulleribång", men jag kan ha fel, eller som Rolf Johansson hade så glatt flikat in; Låt gå för denna gången-.

Jag hoppas vi skall kunna samsas för en gångs skull trots alla motgångar men gör som ni vill.

Mycket nöje!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar